Specialista/ka nákupu a veřejných zakázek

Státní investiční a rozvojová společnost (SIRS), akciová společnost se sídlem v centru Prahy, hledá specialistu/specialistku nákupu a zadávání veřejných zakázek, kteří budou zodpovědní za zajišťování veškerých dodávek pro SIRS, komunikaci s dodavateli a správné provádění postupů vyplývajících ze zákona o zadávání veřejných zakázek.

Jaká bude Vaše náplň práce?

Plánování a příprava nákupů a veřejných zakázek

  • Interní zjišťování a shromažďování požadavků a potřeb nákupu – komunikace s úseky SIRS, pro které jsou nákupy zajišťovány.
  • Identifikace vhodných zadávacích postupů dle legislativy a interních pravidel pro jednotlivé nákupy a zakázky.
  • Spolupráce na přípravě zadávací dokumentace, technických specifikací a dalších podkladů.

Koordinace procesu nákupů a veřejných zakázek:

  • Nastavení efektivního nákupního procesu v interním informačním systému.
  • Vyhlašování veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
  • Organizace a řízení komunikace s dodavateli (např. odpovědi na dotazy, vysvětlení zadávací dokumentace).
  • Zajištění transparentnosti a rovného přístupu pro všechny uchazeče.

Hodnocení a výběr nabídek:

  • Organizace procesu hodnocení nabídek ve spolupráci s hodnotící komisí.
  • Příprava zprávy o hodnocení nabídek a doporučení nejvhodnější nabídky.

Administrativní a legislativní zajištění:

  • Dohled nad dodržováním platné legislativy a interních předpisů.
  • Evidence a archivace veškeré dokumentace spojené s nákupy.
  • Zajištění součinnosti s kontrolními orgány (např. ÚOHS, audity).

Komunikace se zadavateli a dalšími stranami:

  • Konzultace s interními odborníky (např. právníky, technickými specialisty).
  • Poskytování poradenství zadavateli v průběhu celého procesu zakázky.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Jedinečnou zkušenost s činností mladé akciové společnosti, možnost samostatné práce a vlastního nastavení procesů.
  • Zajímavou, kreativní a různorodou práci, kde je možné realizovat a vidět výsledky.
  • Smluvní mzdu neomezenou tabulkovým systémem.
  • Přátelskou neformální firemní kulturu a skvělé kolegy.
  • Dovolenou 5 týdnů, 5 sick days.
  • Možnost homeoffice a flexibilní pracovní dobu.
  • Podporu v dalším rozvoji – ať už prostřednictvím každodenní praxe, nebo jiného vzdělávání formou odborných vzdělávacích kurzů, školení, jazykového vzdělávání apod.
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, MultiSport kartu, služební notebook a mobilní telefon a další nefinanční benefity.
  • Bonusy navázané na hodnocení a dosažené výsledky.

Co od Vás očekáváme?

  • Minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru.
  • Zkušenost min. 3 roky na pozici nákupčího či specialisty veřejných zakázek.
  • Znalost práce s Věstníkem veřejných zakázek a Národním elektronickým nástrojem (NEN).
  • Samostatnost, pečlivost, analytické myšlení, schopnost efektivní komunikace a organizace práce, proaktivní přístup k řešení problémů.
  • Znalost MS Office.

Doplňující informace:

  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
  • Pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr s dobou určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • Místo výkonu práce Praha.
  • V případě zájmu nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem.
  • Pro více informací neváhejte kontaktovat naše HR oddělení hr@sirsdevelopment.cz.

Kariéra

Kontaktní osoba

Kateřina Chmelařová

Vedoucí oddělení HR